(iOS) Farm City: Farming \u0026 City Building cheat code oneindige edelstenen
Feb 6, 2022 10:27:48 GMT -5
Post by runkaratalo on Feb 6, 2022 10:27:48 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Farm City: Farming \u0026 City Building ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Farm City: Farming \u0026 City Building IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code oneindige edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Farm City: Farming \u0026 City Building 2022 version ▞▞▞
Ik heb het niet geprobeerd, zelfs vanwege mijn examen de hele dag zal het bericht komen
Een grote afleiding.
Hungry Shark Evolution Arkadne igre cjak
Farm City: Farming & City Building Grand public ngrn
Ik kan geen dollars meer verdienen. Hij blijft zeggen dat de video niet kan worden weergegeven. Zou je iets kunnen doen om het op te lossen?
Ik wou dat ik met meer mensen zou kunnen spelen, dan verschijnen er gewoon dezelfde 5 mensen en ze zijn niet eens actief lol
Het is een heel goed spel en eerst heb ik Township gespeeld, maar het speelt trouwens online door. Dit spel is offline en ik denk dat het beter is dan Township.....
Ik geef voorlopig 2 sterren omdat de meeste graphics onrealistisch zijn. Ik heb 1600 inwoners, maar ik zie slechts 10 mensen die niet eens met elkaar omgaan. De gebouwen en decoraties zijn statig zonder enige beweging. Een luchthaven zonder vliegtuigen of passagiers, een haven zonder toeristen, boten of jachten 🤪. De hoeveelheid tijd die nodig is om goederen te maken en fabrieken, huizen en al het andere te bouwen, is belachelijk, inclusief de tijden van de fabriek, vooral rubber en cacao. HET SPEL IS HEEL GOED.
Dit spel krijg je begonnen
Verschrikkelijk spel reageert nauwelijks op commando's.
Ik heb dis game net 2 sterren gegeven. Om de producent aan te moedigen. Er was een probleem om me meer dan d eisen te stellen voor bepaalde export. Wie doet dat .dis is een nutteloos spel. Plus d vriend Ik heb in d game dere niveaus nog steeds hetzelfde en ik krijg geen ondersteuning van dem. Probeer dat alsjeblieft te verbeteren
Ben dol op dit spel, maar waarom kunnen er geen vrienden worden toegevoegd?
Heerlijk spel.Weinig reclame.
Eigenlijk wilde ik 5 sterren geven. Gameplay is prima tot nu toe. Grafisch ontwerp is goed en ik vind het spel leuk. Maar het laden van games kost te veel tijd, hoewel internet geen probleem is. Offline laden is ook waardeloos.
Farm City: Farming & City Building Grand public wrn
Guzel oyun ama neden faacebook bağlanamıyor sürekli sabırlı ol diyor bana bi çözüm bulursanız sevinirim bu yuzden 4 jaar verdim
Dit is een fantastisch spel omdat dit spel leert voor landbouw en zaken, dus het is een fantastisch spel
Bouwen en planten en voortwerken te traag!
Middelmatig spel
Ik hou van dit spel, maar... Glitches zijn verschrikkelijk.. ik heb het evenement gespeeld, heb mijn beloningen niet gekregen.. heb geen geld om uit te geven, dus de beloningen die er niet zijn, maken het onmogelijk om van het spel te genieten.. er was een manier om te kijken meer advertenties om beloningen te krijgen, dan ging het terug naar slechts een paar.. repareer alstublieft of ik moet de installatie ongedaan maken. Dank u
Ik hou van het spel, maar waarom kan ik geen teamgenoten hebben om te helpen. Wat is er aan de hand, want het blijft maar een datinglijstje zeggen.
Het is een redelijk goede game, maar in gratis geschenken wordt video weergegeven die niet elke keer beschikbaar is. Als je eraan werkt, is het een 5-sterrengame
Ik sta op het punt om te verwijderen. Ik genoot ervan, maar zoals de persoon hieronder zei, er is een fout waardoor de timing negatief wordt en dingen die normaal 5 tot 20 minuten duren, duren uren! Ik heb een hele hoop van het groene geld uitgegeven om ze af te maken, alleen om het door te laten gaan.
Je kunt niet gemakkelijk vrienden toevoegen
Heel goed spel
Complete afzetterij van Township, maar Township is gecrasht, dus ik ben hier terechtgekomen. Verbaasd om te zien dat andere mensen het spelen, omdat het 0 vrienden in het spel suggereert.
Voelt als spelen met een bug-spel. Land breidt niet uit, maar munten worden afgetrokken.
Farm City: Farming & City Building عمومی isve
Farm City: Farming & City Building Casual games lsj
Er is een groot probleem met dit spel en ik zal het niet opnieuw downloaden totdat je het hebt opgelost en ze hebben het nog steeds niet opgelost
Storingen ervaren. Afgewerkte producten verdwijnen. Gratis geschenkdoos is niet toegankelijk. Hulpaankopen op de markt duren niet zo lang als de aankoop.
Munten zijn snel beschikbaar in deze app maar je moet lang wachten op contant geld.
Leuk spel, maar helaas krijg ik het niet verbonden met Facebook omdat het steeds zegt "gegevens worden gesynchroniseerd"
Het is een heel spannend spel
Nederlands taal graag
Vroeger vond ik het leuk, nu zie je dat je nergens komt, huizen bouwen, land krijgen duurt een eeuwigheid. Ik verloor interesse. Ik vraag me af of mijn gebouwen ooit af komen
Als je je stad maar kunt uitzoomen en ver weg kunt zien. En bezoek ook je buren door gewoon uit te zoomen en wat te investeren in hun stad die het spel spannender zal maken. ik zou de ontwikkelaar willen voorstellen om wat credits of muntteruggave of misschien een taak te geven aan het gebouw dat we maken, zodat we snel kunnen groeien en ons spel op dit moment ongelooflijker en realistischer kunnen maken voor de wereld.
Leuk spel, maar als je een advertentie bekijkt om de productietijd van een product te verkorten, kun je niet uit de advertentie komen. Je moet het spel sluiten en opnieuw laden. Onnodig te zeggen dat je de advertentie hebt bekeken maar er geen eer voor hebt gekregen. Niet echt de moeite waard.
Sorry dat ik het zeg, maar ik heb het gevoel dat dit gewoon weer een schijnspel is. Ik bereikte level 16 en alles kwam tot stilstand. Ik heb 2 keuzes, geld uitgeven en hopen dat de volgende niveaus niet hetzelfde zullen zijn of de realiteit onder ogen zien; dit spel was bedoeld om geld te grijpen zonder rekening te houden met de speler. Let wel, ik had al betaald voor hun beginnersverkoop (waarschijnlijk 20,00 in totaal). Ik zou zeggen, bespaar jezelf de ergernis en het geld en ga door met deze. Wat jammer.
Een bug op niveau 12 kan niet worden opgelost. Ik kan mijn scherm niet aanraken tijdens het spelen, alsjeblieft.. Los de bug op en ik geef 5 sterren
Deze game is erg goed, alleen kan ik niet eens nieuwe buren toevoegen..... Ik zou het team aanraden om geweldige evenementen, regatta's, clubs, treinbezorging, dierentuin te hebben als onderdeel van de nieuwe update, zodat deze game wordt ook erg interessant om te spelen, daarna zou ik zeker vijf sterren geven. Al met al een goed spel...
Superleuk spel
Als ik 0 sterren kon geven, zou ik dat doen. Twee keer bereikte ik level 25 en toen ik het spel opende om te spelen, stond ik weer op 0. Het is zo'n gedoe om steeds opnieuw te beginnen. Dit zuigt. Los deze fout op. Het spel nu verwijderen!!!! Dit is de slechtste game die ik heb gespeeld!!!!
Ik haat het als het altijd in het laadscherm blijft hangen. Het gebeurt zowel wanneer ik online als offline speel. Dus, tot ziens voor nu. Het was wel een leuk spel. Alleen het probleem met het laden van het scherm irriteert me enorm.
Ik vind het een super leuk spel ben nu level 18 in een 5 dagen ofzo maar ik heb het gevoel dat de opdrachten bij dat vlieging niet veranderen als dat gebeurt 5 sterren
leuk maar vaak moet je heel erg opletten op de vestelingen
Deze game is goed, maar er was geen ruimte om uit te breiden, maak deze game te gemakkelijk
Leuk spel ter ontspanning. Als je er door heen wil en geen geld snel uitgeven dan is het geen spel voor jou. Maar als je geduldig of je wil geld uitgeven is het een prima spel.
Ik vind het spel leuk, maar ik ben er niet achter of ik dingen van andere spelers kan kopen, ik kan geen andere spelers zien om ze toe te voegen aan de balk van een vriend, de ondersteuningsknop gaat niet open, dus ik kan alleen maar aannemen dat deze dingen alleen werk als ik op Facebook zit, wat ik niet ben. Omdat ik de ondersteuningsknop niet kan vinden, vind ik dit spel niet meer leuk. Er is geen enkele hulp voor spelers die niet op Facebook zitten
Houden jullie me voor de gek, jongens?😅 Ik maakte verbinding met internet en opende het spel, nam een dump en kwam terug terwijl ik het spel opende. Daarna ontbeten en teruggekomen nog steeds wachtend... Haha duurt het een jaar om het spel te openen.? Corrigeer dit alstublieft.
Een knock-off van een ander populair spel. Franse vertaling is onvolledig. Gemakkelijk aan de slag in het spel met behulp van de tutorial. En laat te veel advertenties staan om maar 1 miezerige Farm City-dollar te krijgen.
Dit spel is erg nuttig voor ons leven. Het spel was geen online spel. Geen doden en andere schadelijke gewoonten. Je kunt je stad bouwen, maar je kunt geen geld verdienen met dit spel. Met dit spel bouw je je kennis op.
Ik geef het twee sterren omdat het niet werkt, het komt uit of laadt niet. Ik moet het verwijderen. Het ziet eruit als een leuk spel, maar ik kan er niet mee spelen. Het plakt veel, dus zou je het willen repareren plz
Een goed spel